PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzut moneta ? › Re: Rzut moneta ?
    From: "leszczyk" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzut moneta ?
    Date: Mon, 15 Mar 2004 09:13:47 +0100

    Użytkownik <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:slrnc5am8r.h99.milosz@localhost.localdomain...
    > In article <c32nkv$64u$1@nemesis.news.tpi.pl>, leszczyk wrote:
    >
    > Ja bylem w takiej sytuacji... no i pukico podpisuj umowe
    > i zaczynaj prace!!!
    >
    > Jak rozumiem z tej duzej firmy sytuacja sie wyjasni lada dzien,
    > wiec jak ci zaproponuja to podpisuj umowe z duza firma!

    Tak myslaem o tym w taki sposob, ale tu roznica pomiedzy jedna, a druga
    firma to tylko jeden dzien. Boje sie troche zwalniac z pracy pierwszego dnia
    pewnie tak na jakies 1,5 godziny, na rozmowe w tej wiekszej firmie (chyba
    juz ostateczna). Szef bedzie cos podejrzewal. Moze sie tak stac, przez to,
    ze zostane calkowicie na lodzie, a wiec w duzej firmie mnie nie przyjma, a
    tu wywala po pierwszym dniu. Jesli chodzi o dojazdy to sprawa nie gra roli,
    bo mnej wiecej tyle samo musialbym dojezdzac. A co do pensji i podwyzki o
    2x, to sadze, ze tez bardzo ryzykowne posuniecie. Moglbym z ta propozycja
    wyjechac do obu pracodawcow, ale w obu firmach do pokonania mialem
    klikunastu konkurentow i zapewne znajda sie tansi ode mnie pracownicy w
    takim wypadku. Chyba zdecyduje sie na mniejsza firme, ale prawde mowiac sam
    juz nie wiem co robic, po nocach juz mi sie to wszystko sni, mam nadzieje,
    ze to bedzie dobry wybor z mojej strony. Dzieki wielkie za rady.