PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Date: Fri, 25 Nov 2005 10:15:19 +0100

    Immona napisał(a):
    > Poszukalam tego Maxa Pulvera (...)
    >
    > "According to Pulver, "For the Egyptians the Eightness represented the
    > body of the primordial god; (...)
    Owszem. Pulver wywodząc swoją teorię oparł się również na badaniach
    starożytnego pisma. Duży nacisk kładł również na symbolikę zawartą w
    hieroglifach i starożytnych rysunkach.

    Badania obejmowały min. pismo egipskie (3000 - 3500 lat pne.)

    Badania, prowadzone przez innych badaczy uwzględniały również pismo i
    symbolikę sumeryjskie, ludów zamieszkujących Syrię, chińskie i inne.

    Podobnie Koch, prowadząc badania do testu drzewa, "sięgał do korzeni"
    czyli opierał się na rysunkach stworzonych przez dzieci.

    > Potem znajduje, ze uczniowie Pulvera tacy jak Schlag byli zwiazani z
    > Ordo Templi Orientis i ze na dziela Pulvera powoluje sie Tyagi Nagasiva.
    >
    > Takie koneksje to akurat dla mnie wiarygodnosc ujemna w dziedzinach
    > naukowych lub pretendujacych do bycia naukowymi.
    >
    > I.
    Historia podpowiada w jaki sposób interpretowane były i kto czerpał z
    dzieł Nietzshego, Diderota, Rousseau. Ba, nawet na kanwie największego
    bestselleru księgarskiego czyli Biblii, powstała czarna biblia, ale czy
    to umniejsza jej wartość?

    pozdr.
    m.