PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
  • Data: 2005-11-24 18:54:21
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    > "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> wrote in message

    > Najpierw znajdę chwilę i *całe* to przeczytam, ale...
    Polecam.

    > ... chętnie się dowiem czemu niby miałbym wierzyć w te
    > i inne stwierdzenia zawarte w tej publikacji?
    Nie musisz wierzyć cytowanym ekspertom, tj. specjaliście od metod
    projekcyjnych w grafologii, a test drzewa bezpośrednio wynika z teorii
    grafologii Maxa Pulver'a, i największemu w Polsce ośrodkowi badań
    marketingowych.
    Możesz np. wierzyć w swoje domysły, babci Zycie albo księdzu Pitajowi.

    > Skoro wyparte, to jak udowodnić poprawność działania metody,
    > która niby je identyfikuje...
    > Jak odróżnić odkryte wyparte od zasugerowanych przez metodę,
    > do których obiekt badany się przyznał, jako do wypartych?
    Krótko:
    Poprawność metody to poprawność interpretacji.
    Jedyne, co sugeruje metoda, to "narysuj drzewo owocowe, najlepiej jak
    potrafisz".
    Odnośnie - przyznania się do cech wypartych. Czy patrząc przed siebie
    widzisz swoje plecy? Rozumiesz sens słów "nieświadomy" i "wyparty"?

    > Czy aby to wszystko nie jest po prostu szarlatanerią bliską
    > wróżeniu z linii na dłoniach?
    > Czy też ktoś pokusił się o powtarzalne badania, z możliwymi
    > do obiektywnej analizy wynikami... publicznymi, nie, tajnymi,
    > dostępnymi dla posiadaczy stosownych "papierów".
    Tak, pokusił się niejaki K. Koch, autor "Testu Drzewa".
    Proszę: E.Dajek "K.Koch Test Drzewa":
    "Materiał zebrano od stycznia do marca 1953r. (...) Ogółem zebrano 2641
    rysunków wykonanych na papierze formatu A4. Zebrano także 822 rysunki
    upośledzonych umysłowo (...)".