PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia? › Re: Rynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia?
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia?
    Date: Thu, 25 Aug 2005 10:26:15 +0100

    Nie jest z tą Łodzią chyba aż tak źle jak piszesz. Wprawdzie nie wiem jak
    jest ze stanowiskami dla informatyków ale w sprzedaży trochę się dzieje.
    Osttnio powstało sporo nowych, dużych firm i magazynów logistycznych w
    regionie łódzkim..
    Może powinieneś tam powysyłać swoje aplikacje.
    Jeśli chcesz to w wolnej chwili podrzucę Ci te nazwy firm.
    Daj znać czy Cię to interesuje.

    Asia

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanownych Grupowiczow,
    >
    > Dotychczas czytalem grupe pl.praca.dyskusje. Dzisiaj postanowilem jednak
    > zamiescic pierwszego posta.
    >
    > Aktualnie poszukuje pracy w branzy IT, miejsce zamieszkania to Lodz.
    >
    > Moje wyksztalcenie nie jest z tym zwiazane. Ukonczylem Uniwerek w Lodzi -
    Wydz.
    > Prawa i Administracji, kierunek administracja. Biegle posluguje sie jez.
    > angielskim (FCE, CAE). Jeszcze w czasie studiow rozpoczalem prace jako
    > informatyk. Zawsze mnie to interesowalo, ale bylo to raczej hobby.
    Poczatkowo
> [...]
    (oprogramowanie
    > dla bankow i firm), a od 5 lat pracuje w pewnej miedzynarodowej instytucji
    > finansowej. Zajmuje sie administrowaniem siecia (4 serwery NT/2000, ok. 90
    > stacji roboczych, drukarki sieciowe i inne sprzety).
    > Pracy szukam z koniecznosci - niedlugo moje stanowisko zostanie
    zlikwidowane, a
    > obsluge IT przejmie duza, miedzynarodowa firma.
    >
    > Przegladam ogloszenia oraz wysylam oferty (wyslalem juz z 50 - w
    odpowiedzi na
    > ogloszenia oraz z wlasnej inicjatywy). Jednak sytuacja troche mnie dziwi.
    Bylem