PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia? › Re: Rynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia?
    From: Piotr Kuć <S...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia?
    Date: Thu, 25 Aug 2005 00:14:35 +0000 (UTC)

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote in
    news:dehq0h$2rl$1@kujawiak.man.lodz.pl:

    > I jeszcze jedno moje spostrzezenie - tez jestem z branzy IT, tylko ze
    > programista. Jakis czas temu przeprowadzalismy rekrutacje. Wymagania
    > ofkoz standardowe jak dla programisty, wymaganie nie bylo konieczne, bo
    > bylismy przygotowani takze na studentow. Z tych zgloszen ktore przyszly,
    > w wiekszosci od studentow, mozna wysnuc wniosek ze ludzie nie mysla. Jak
    > ja wysylam cv to podajac swoje umiejetnosci zaczynam od tych ktore sa
    > najbardziej istotne z punktu widzenia pracy jaka mialbym wykonywac. A
    > tutaj mielismy wiekszosc CV, gdzie ludzie zaczynali od prawa jazdy,
> [...]

    Jesteś tego pewien, bo ludzie teraz potrafią wysyłać oferty gdzie popadnie
    i zdrowo podkolorowywać swoje CV. Przykładowo kolega mojego brata (PW
    WEiTI, tylko że elektronika obaj) w części umiejętności umieścił takie 2
    pierwsze punkty:
    - programowanie w języku C, C++, Visual C++, Visual Basic, HTML, SQL,
    Assembler
    - programowanie i obsługa systemów operacyjnych Windows, Linux, Unix,
    Solaris
    A ja dobrze wiem że on nie ma pojęcia o pracy programisty.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć