PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Date: Sat, 17 Dec 2005 16:58:44 +0100

    > Sorki, ale w Lodzi student lub swiezy absolwent, bez doswiadczenia, nie
    > dostanie 2.5-3k netto - lodz to nie wawa czy krakow a i poziom takiego
    > absolwenta jest odstajacy od potrzeb pracodawcy (niestety).
    > Nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie porownywal pensji i umiejetnosci
    > absolwenta i osoby z paruletnim doswiadczeniem - nie ten poziom, nie tak
    > liga.

    ja w swym pierwszym przykladzie pisałem też o pracy w innym chcaraktarze, o
    wymaganej przez pracodawce totalnej mobilnosci i dyspozycyjnosci +
    umiejetnosciach i doswiadczeniu. Przy takich wymaganiach i znajomości
    takiego charakteru pracy płaca poniżej 4 -4, 5 tys zł netto jest delikatnie
    mówiąc nieporozumieniem, tym bardziej że pracodawca (skandynawska firma) był
    przygotowany na tego typu propozycje.
    Po prostu nie rozumiem ludzi ktorzy kreują swoje oczekiwania płacowe na
    poziomie dwukrotnie niższym niż przeciętna na tego typu stanowiskach.
    Zeby było smieszniej jeden z kandydatów był spod Częstochowy (praca w
    Katowicach) i też chciał pracowac za 2 200.
    Nie da się, a jak ktoś uważa że może, to moim skromnym zdaniem robi z siebie
    frajera.
    --
    Jackare
    Bytom