PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Date: Sat, 17 Dec 2005 08:42:57 +0100

    to jest wogole chore co sie dzieje. Aplikowalem jakis czas temu do jednej z
    zagranicznych firm na stanowisko konsultanta technicznego (utzrymanie,
    serwis, doradztwo, instalacje, nadzor nad pewnymi urzadzeniami IT).
    Tak sie zlozylo ze widzialem takze oferty innych kandydatow w zakresie
    oczekiwan placowych.
    Porazka !
    Za prace zwiazana z wyjazdami po calym kraju w nienormowanym czasie ludzie
    PO STUDIACH chcieli 2000 do maksymalnie 2500 netto.
    Zaden z moich kontrkandydatow nie mial doswiadczenia- ja mialem ponad 8
    letnie, wiec rozumiem ze nie znaja "urokow" pracy w takim trybie.
    Nie ma takiej mozliwosci zeby pracujac w opisanym wyzej trybie zarabiac tak
    male pieniadze, dobrze reprezentiwac firme, i jednoczesnie byc zadowolonym i
    zmotywowanym do dalszej pracy i/lub rozwoju.
    Ludzie! Co wy chcecie tylko na "waciki" zarabiac ?
    Potem placzecie ze niskie zarobki, ze trzeba uciekac do GB itp.
    Szanujcie sie bo jak sie sami nie bedziecie szanowac to was szanowac tez
    nikt nie bedzie.
    Moja rada: konkurujcie jakoscią bo konkurowanie ceną nie ma sensu! Wiem ze
    to puste slowa i do wielu i tak nie dotra i dalej beda gotowi do pracy z
    1500 netto ale to po prostu do niczego nie prowadzi. Amen.
    --
    Jackare
    Bytom