PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwoj zawodowy w Polsce i na Zachodzie ? › Re: Rozwoj zawodowy w Polsce i na Zachodzie ?
    From: "maciek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwoj zawodowy w Polsce i na Zachodzie ?
    Date: Wed, 16 Oct 2002 09:31:19 +0200

    oprogramowania, uzywaja wiec starszych wersji lub tanich technologii

    ale czy zawsze jest tak ze nowoczesne oprogramowanie jest lepsze i bardziej
    produktywne???
    z punktu widzenia informatyka moze tak, ale z punktu widzenia uzytkownika
    nie koniecznie - informatyka nie jest sztuka dla sztuki i poprostu nie
    wszystko musi byc takie rozwiniete jak informatyka sobie zyczy

    ja kupuje tylko aplikacje sprawdzone, niekoniecznie nowe i w swojej branzy
    (automatyka przemyslowa - pneumatyka)stoje na twardych nogach
    najwiecej oszczedzam na bezsensownym przeplacaniu za komputerowcow

    skoro kiedys programowalem linie produkcyjna przez 2 tygodnie i z 5 osobami
    dzis robie tak samo
    system tu nie ma znaczenia - najwazniejsi sa ludzie - jesli oni nie pomysla
    to juz zaden kod zrodlowy nie pomoze :))

    pozdrawiam
    maciek

    Użytkownik "usenet gazeta" <u...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aohfh0$rfv$1@news.gazeta.pl...