PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę a zaległy urlop › Re: Rozwiązanie umowy o pracę a zaległy urlop
    From: "gregoryj" <G...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy o pracę a zaległy urlop
    Date: 28 Feb 2007 08:53:29 -0800

    ja mam bardzo podobny problem. poniewaz bede niedlugo chcial zlozyc
    wypowiedzenie, chce teraz jechac zagranice i szukac pracy. w zwiazku z
    tym biore zalegly urlop za 2006 w wysokosci 20 dni (czyli miesiac).
    teoretycznie powienenm ten urlop wykorzystac do konca marca. i mam
    urlop juz zarezerwowany (podpisany)
    i tu mam pytanie czy pracodawca moze mi odwolac caly ten urlop?? czy
    bedzie to wymagac porozumienia ze mna (a co jesli sie nie zgodze na
    przesuniecie urlopu)?? jesli mi odwola urlop to czy moge zglosic to do
    sadu pracy i jednoczesnie wypowiedziec umowe natychmiastowo w zwiazku
    z naruszeniem kodeksu pracy?? ogolnie co moge zrobic zeby w razie
    problemow ten urlop miec
    pozdr
    gregoryj