PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy bez wypowiedzenia › Re: Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
  • Data: 2012-09-30 23:21:45
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: "pencil" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:k458ho$toc$1@news.task.gda.pl...

    > Znaczy potwierdzasz czy zaprzeczasz?
    > Przerabiałeś w praktyce windykowanie kasy przy rozwiązaniu bez
    > wypowiedzenia?
    > Jakieś sugestie, wrażenia ? :-)

    > PS. Jest dobrze. Jeszcze ktoś tu zagląda :-)

    Nie mam bladego pojęcia, rozśmieszyło mnie tylko gadanie ze samym sobą.
    Nie tak dawno byłem w podobnej sytuacji na innej grupie, po czymś jak
    sobie coś przypomniałem, dopisałem do swojego pytanie i zakończyłem watęk,
    a Ty tutaj toczysz zawzięta polemikę, sza-cun :>

    PS niestety grupa umiera, sterroryzowana przez jakiegoś POpaprańca,
    dobijanie usenetu też robi swoje, a reszta na emigracji pewnie