PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy a dni wolne ? › Re: Rozwiązanie umowy a dni wolne ?
  • Data: 2005-03-03 17:12:02
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy a dni wolne ?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Nikiel ;-) napisał(a):

    > Raczej nie. Historia tych dni wolnych mniej więcej przedstawia się
    > następująco:*
    > - długo, długo nie było czegoś takiego jak dni wolne na poszukiwanie
    > pracy
    > - zrobili dni wolne niezależnie od tego kto wypowiedział umowę

    No to jak w '98 były z winy pracodawcy (korzystałem :) ) to w '99 też
    musiały być. A skoro zabrali pracownikowi niedawno to znaczy że mnie
    przerobili :(

    > Miałeś zamiar wysuwać jakieś roszczenia?

    Może ;) Ale swoją drogą strona publikująca informacje jakby nie patrzeć
    prawne i dodająca do tego że być może to co napisali to kupa to jakaś
    nie bardzo wiarygodna jest...

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::