PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy › Re: Rozwiązanie umowy
  • Data: 2006-09-24 20:53:30
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vito wrote:

    > Witam
    >
    > Mam podpisywać niedługo umowe na rok i teraz
    > mam pytanie czy po podpisaniu umowy mogę w każdej
    > chwili ją zerwać i pracodawca da mi świadectwo pracy?

    mozesz zlozyc wypowiedzenie i dostaniesz swiadectwo...

    > Czy to prawda, że osoby, które nigdy wcześniej nie pracowały
    > mają na wypowiedzenie umowy 2-tygodnie?

    To nie tak. Umowa zawarta na okres okreslony z definicji ma 2-tygodniowy
    okres wypowiedzenia (liczony od pierwszej soboty od zlozenia
    wypowiedzenia). Nie chodzi o to ktora to twoja praca.

    Zdaje sie, ze jedyne co KP mowi odnosnie pierwszej pracy to to, ze w roku
    gdy ja podejmiesz przysluguje ci 1/12 urlopu za kazdy przepracowany
    miesiac. Wypowiedzenie zalezy natomiast od rodzaju umowy.

    --
    Cezary Morga