PracaGrupypl.praca.dyskusjeRoszczenia byłego pracodawcy (długie) › Re: Roszczenia byłego pracodawcy (długie)
    From: "Totik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Roszczenia byłego pracodawcy (długie)
    Date: Sat, 17 Apr 2004 09:34:38 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host-93-2.miechow.com

    Użytkownik "Maksik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c5p46u$67o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Widzę, że nie wszystkim mieści się to w głowie (mi też na początku się nie
    > mieściło). Otóż TAK: ten pracodawca mnie zwolnił w dodatku
    > dyscyplinarnie(wynika to ze świadectwa pracy), pomimo, że nie miał ze mną
    > podpisanej umowy, a teraz dodatkowo chce mnie obciążyć za nie wykonanie
    > pracy zleconej przez szefa (TAK nie miałem wtedy umowy), TAK ta praca nie
    > została mi przez nikogo zlecana (ani na piśmie ani w jakiejkolwiek innej
    > formie).

    Wyjasnij nam tylko jak mozna zwolnic dyscyplinarnie kogos kto nie pracuje
    (nie ma umowy)?
    Jesli jest tak jak piszesz to gosc ma powazne problemy - praca na czarno? To
    chyba jest karalne ;-)
    Po za tym z tego co wiem to po zakonczeniu okresu probnego pracodawca musi
    albo przedluzyc umowe, albo dac swiadectwo pracy. Jesli tego nie zrobil to
    kolejne wykroczenie.
    Jesli dales sprawe do sadu to teraz mozesz tylko spokojnie czekac. Mysle ze
    sprawe masz wygrana. Tylko nie daj sie w nic wrobic. Nie pertraktuj z
    pracodawca, zebys przypadkiem nie dal sie namowic na jakies wsteczne
    podpisanie umowy czy cos w tym stylu. Zlewaj pracodawce i cierpliwie czekaj.
    A tak swoja droga, to czy ten Twoj pracodawca jest na pewno zdrowy
    psychicznie?
    Pozdrawiam
    Rysiek