PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w Altkom - moje doświadczenia › Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
    From: Łukasz Żuchowski <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
    Date: Fri, 27 Jun 2008 00:55:53 -0700 (PDT)

    On 27 Cze, 07:53, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:
    > Użytkownik "Łukasz Żuchowski" <l...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:413d7ab7-dc29-49bc-9bb2-3944e6301f8e@
    j22g2000hsf.googlegroups.com...

    > Możesz zdradzić, dlaczego zatem oferty Altkom-u nie przyjąłeś? Pieniądze, czy
    > inne kwestie?

    Inne kwestią. Pieniądze zaproponowali mi takie jakie chciałem. Dla
    mnie minusem było to, że oni tam mają łączoną umowe tzn. etat za
    najniższą krajową + umowa o dzieło. Umawiasz się na konkretna kwotę
    netto i ona co miesiąc trafia na twoje konto (oni juz to tak wyliczaja
    zeby trafila). Dla wielu osób nie ma to znaczenia, ale dla mnie akurat
    miało. Do tego mają wspomniany system premiowy którego warunki są dość
    jasno określone co dla mnie jest akurat plusem.

    Odnośnie kwesti koder/developer, ja bym nie przyjoł pracy "kodera".
    Inna sprawa że tak jak ToJaJarek mam też swoje min. poniżej którego
    nie schodze. Nie uważasz że jeszcze bardziej wkurzające jest gdy
    zarządasz kwoty X pod koniec rekrutacji a firma Ci powie 0,33*X ?
    Lepiej takie kwestie odnośnie "poziomu" wyjaśnić wcześniej. Z
    doświadczenia wiem że pozwala to zaoszczędzić wiele czasu.