PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w Altkom - moje doświadczenia › Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
    From: Łukasz Żuchowski <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w Altkom - moje doświadczenia
    Date: Thu, 26 Jun 2008 08:18:00 -0700 (PDT)

    On 26 Cze, 13:34, Damianos <d...@g...com> wrote:

    > To chyba jakiś żart to co piszesz. Czyli co? W ciemno mówisz ile
    > chciałbyś zarabiać a później maja ci dopiero odpisać co będziesz
    > robił? A jak się okaże że z zakresu opisanych obowiązków powinieneś
    > powiedzieć sumę o 30% większą ??? Ja zawsze o kasie rozmawiałem na
    > samym końcu (zresztą tak jest chyba przyjęte w większości porządnych
    > firm.

    Zwykle są 2 etapy, pierwszy rozmowa z kimś z HR. Osoba taka zwykle nie
    może ci nakreślić czym się będziesz zajmował (to zresztą w dużej
    mierze zawarte jest w ogłoszeniu) i tam podajesz kwotę X. W
    późniejszym etapie (jeżeli przejdziesz pierwszy) rozmawiasz osobą
    techniczną, przeważnie z przyszłym przełożonym. O jest w stanie
    odpowiedzieć na większośc twoich pytań. I zwykle też pyta o
    wynagrodzenie, więc jeżeli uważasz że kwota X którą podałeś HRowi
    możesz przecież podać inną i podkreślić że jest to spowodowane
    zakresem obowiązków.
    W Altkomie jest przecież drugie spotkanie z przełożonym na którym
    porusza sie kwestie obowiązków oraz finansowe.

    Druga sprawa to że jak ktoś ma być programistą (np. ze znajomością
    J2EE, Struts i Hibernate) to ciekawe czym się będzie zajmował ?
    Dokręcaniem śrubek, zarządzaniem a może programowaniem ? Gdyby
    ogłoszenie było "Pracowanik IT" to rzeczywiscie pod tym może się kryć,
    admin, programista, wdrożeniowiec albo help-desk. Ale jak ktoś
    aplikuje na programistę to chyba wiadomo czym się będzie zajmował :)

    PS. mógłbys wymienić te porządne firmy, bo ja chyba do tej pory byłem
    w samych niepoważnych, bo wszędzie pytali mnie o kasę na pierwszej
    rozmowie.