PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w Altkom - moje doświadczenia › Re: Rekrutacja w Altkom - moje doďż˝wiadczenia
    From: ToJaJarek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w Altkom - moje do�wiadczenia
    Date: Fri, 27 Jun 2008 00:40:48 -0700 (PDT)

    > U?ytkownik "Damianos" <d...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    c.googlegroups.com...
    > To chyba jaki? ?art to co piszesz. Czyli co? W ciemno m?wisz ile
    > chcia?by? zarabia? a p?niej maja ci dopiero odpisa? co b?dziesz
    > robi?? A jak si? oka?e ?e z zakresu opisanych obowi?zk?w powiniene?
    > powiedzie? sum? o 30% wi?ksz? ??? Ja zawsze o kasie rozmawia?em na
    > samym ko?cu (zreszt? tak jest chyba przyj?te w wi?kszo?ci porz?dnych
    > firm.

    Hm... a może tak: wiesz co potrafisz i jak to wygląda na tle innych, w
    efekcie masz swój próg wynagrodzenia poniżej którego nie schodzisz (bo
    np. nie zarobisz na książki...). Jak idziesz do sklepu po samochód, to
    on kosztuje tyle samo niezależnie od tego co będziesz nim woził....
    Jak mnie pytają ile chce za miesiąc to od razu mówię, i dodaję (jak
    nie mają CV) za co chcę te pieniądze. To angażujący mnie musi mieć
    wiedzę jakich kompetencji szuka i ile są dla niego warte. Dla mnie
    akurat pytanie o oczekiwania finansowe na początku to uczciwe
    postawienie sprawy: nie chciał bym się dowiedzieć na trzecim spotkaniu
    po miesiącu po jakich głupich testach, że tracę czas bo chodzi o
    robotę za 1500zł....

    Dodam jeszcze na koniec: firmy które robią testy natychmiast spuszczam
    na drzewo...i nie dlatego, ze sie ich boję tylko dlatego, ze ich
    wyniki nie mają nic wspólnego z tym co człowiek tak na prawdę potrafi
    i co ciekawe jest to opinia znanych mi kilku psychologów... te testy
    to towar do sprzedania takich którzy w nie wierzą i tyle mojego :)

    P.S.
    Także miewałem próby rekrutacji w Altkom,