PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefleksje (dlugie) › Re: Refleksje (dlugie)
    From: "bAnan" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Refleksje (dlugie)
    Date: Sun, 22 Jun 2003 02:20:27 +0200

    Użytkownik "miras" <m...@i...pl> napisał
    > jaka bzdure?? nikt mi nie wmowi ze nowe protokoly nie beda powstawaly a
    > istniejace nie beda ulepszane.

    numero uno
    > dobry admin zarobi i 10000zl. bo jak mowi stare polskie przyslowie: sa
    > admini i admini.

    kto tyle zaplaci? jaki dobry admin? gdybys orientowal sie w srodowisku w
    stopniu chociaz minimalnym, wiedzialbys, iz stawki nawet w wa-wie ksztaltuja
    sie na calkowicie innym poziomie...no chyba, ze jest to glowny admin
    systemow opartych na aix, solaris, unicos, ale podejrzewam, ze nie bardzo
    wiesz co to wogole jest

    numero due

    > nisze. Ja na przyklad studiuje informatyke, lubie to i nie chce miec nic
    > wspolnego z papierkami, biurokracja, rozliczeniami, strategiami rozwoju,
    > ekonomia itd. Chce miec mozliwosc pracy w zawodzie, rozwoju w tym kierunku
    > i...tyle. W niektorych krajach to wystarcza.

    a ja lubie pic piwo i ogladac gwiazdy, dlaczego nikt mi za to nie zaplaci
    39kzl + szkodliwe?
    praca nie polega tylko i wylacznie na rzeczach, ktore lubisz i czym
    wczesniej sobie to uzmyslowisz, tym lepiej dla Ciebie
    btw. wystawcza do czego? w niektorych krajach, by utrzymac sie, auto i
    mieszkanie wystarczy sprzedawac bilety w parku zabaw

    i kolejna

    > poza tym: opracowywanie nowych protokolow dla sieci LAN,MAN,WAN czy
    > radiowych, badanie ich skutecznosci, optymalizacja, kryptografia i wiele
    +
    > no tak to wychodzi na to ze u nas caly instytut za darmo kase bierze.

    a potem, chyba tylko z Tobie znanych powodow, wyskakujesz z sieciami
    radiowymi...moze Ty sie chciales pochwalic, ze znasz takie terminy ? :P
    ale to juz chyba omowilismy

    i dodam jeszcze, ze instytut $ na pewno za darmo nie bierze - w odniesieniu
    do Twojej niecheci do pracy papierkowej zapytaj prosze losowo wybranego
    kierownika instytutu (najczesciej prof lub prof uczelniany) ile ma pracy
    wlasnie tego typu, zwizanej chociazby z doktorantami

    wspomne jednak, ze z pewnymi sposrod Twoich innych stwierdzen sie w
    mniejszym lub wiekszym stopniu zgadzam

    > to znaczy jakie bzdety? wyjasnij mi informatyku? ty masz o tym jakies
    > pojecie? gratuluje bo do tej pory nie zauwazylem

    wyjasnie Ci cos przyjacielu, pracuje kilka godzin na uczelni jako pracownik
    dydaktyczny, bardziej dla przyjemnosci niz $ i zaobserwowalem, ze studentow
    o gornolotnych idealach, pragnacych pracowac nad rozwojem nowych technologi
    (lub egzaminowac studentki) jest wielu - jednak w wiekszosci przypadkow, by
    robic doktorat na zasadzie stypendium musisz byc pracownikiem danej uczelni,
    a One z kolei nie zatrudniaja kazdego, ktory wyraza taka chec - musisz byc
    dosc dobry, a zaznaczam, ze to raczej scisle pojecie
    ze swojej strony jak najbardziej zachecam do pracy naukowej, potrzeba nam
    ludzi wyksztalconych, specjalizujacych sie w danych dziedzinach, a jak
    wynika z tej dyskusji, to nawet przyzwoitych demagogow wyprodukowac nie
    potrafimy

    --
    pozdro, bAnan