PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Date: 29 Jun 2003 19:43:05 -0700

    " marek9993" <m...@N...gazeta.pl> writes:

    > Jasne. Polska malo, ze jak juz stwierdzil Stanczyk jest narodem lekarzy, to
    > jeszcze jest narodem politykow, a juz na pewno narodem handlowcow i
    > przedtawicieli handlowych - kazdy się do tego nadaje :)))

    skoro sie nie nadawali, to po pierwsze - po co podpisali umowe - a po
    drugie, co wazniejsze - DLACZEGO KRADLI????

    no ja przepraszam, ja moze niedzisiejsza jestem, ale dla mnie, jak
    praca mi sie nie podoba - to sie zwalniam, a nie KRADNE.

    nie pojmuje, JAK MOZNA za usprawiedliwienie kradziezy uwazac to, ze
    pracodawca oferuje zle warunki?????

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net