PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferta dla programisty - hehehe › Re: Re: Oferta dla programisty - hehehe
    From: "Paweł Sz." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Oferta dla programisty - hehehe
    Date: Tue, 21 Dec 2004 19:13:57 +0100

    Użytkownik "Zajac poziomka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:110356888128011957@asud7qjawhdzx...
    > niektórzy
    > nt.
    >
    > no juz bez przesady, nie popadajmy w paranoje :-D
    Fakt, to może wyglądać na paranoję. Ale ostatnio okazało się, że tę grupę
    śledzi mój były szef, który b. często przy rozmowach "podwyżkowych" wysuwał
    (pewnie cały cały czas to robi, ale mnie to już lotto ;-))) argumenty
    jakiejś "średniej płacy programisty". Zawsze zastanawiałem się, skąd bierze
    swoje dziwne dane, teraz chyba już rozumiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł