PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Fri, 23 Nov 2007 09:05:47 +0100

    Kapsel pisze:

    > Dawno temu był tutaj wątek o stroju na rozmowach kwalifikacyjnych jako
    > takim. I ktoś przytoczył zasadę, że na rozmowę powinno się ubierać "o
    > stopień wyżej" niż podczas codziennej pracy. Wysunąłem z tego wniosek, że
    > założenie klasycznego niewyszukanego garnituru na pierwsze spotkanie nie
    > będzie mnie obligować do noszenia go codziennie.

    Dokładnie jest tak jak mówisz. To, że na egzamin przychodzi się w
    marynarce na studiach na naszym wydziale też było standardem, co nie
    oznacza, że codziennie na zajęcia się tak przychodzi. Ot inna sytuacja
    niż zwykle - inaczej należy się ubrać. Tak samo jak nie wyobrażam sobie
    elegancko się nie ubrać idąc do teatru, tak samo uważam, że adekwatnie
    należy ubrać się na rozmowę. Jest to oficjalne - pierwsze oficjalne
    spotkanie 2 stron, tak samo jak do firmy jedzie na wstępne rozmowy
    delegacja z innej firmy - tez musi odpowiednio wyglądać, jak firmy będą
    współpracować, to zespoly robocze już nie muszą chodzić w garniturze itp.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl