PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef idiota › Re: Re[2]: Szef idiota
  • Data: 2004-11-04 18:09:48
    Temat: Re: Re[2]: Szef idiota
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż - uczestniczenie w dyskusji, w której jedna ze stron usiłuje stosować
    > metodę polegającą na (nieudolnych zresztą) próbach manipulowania cudzymi
    > wypowiedziami jest dla mnie stratą czasu.
    Pan sie placze, Panie Jotte :-))))))

> [...]
    > kontrole stacji beznzynowych wykazały, że 8 na 10 sprzedawało chrzczone
    > paliwo. Biedronka - pracownice zmuszane do przetaczania z magazynów do sal
    > sprzedaży 10÷12 i więcej ton(!) towaru dziennie. Większość super- i
    > hipermarketów nie rozlicza i nie płaci za nadgodziny, nie zwraca dni
    > wolnych
    > za pracę w święto, nagminnie przekracza ustawowy czas pracy (dane PIP).
    > Chcesz więcej, to sobie poszukaj. Jest tego tyle, że dziecko znajdzie.
    > Hint na szybko: wpisz w googla: właściciele firm przestępstwa.
    To wyliczyles niezle (jesli umiesz w ogole liczyc).
    Zreszta Immona Ci odpowiedziala.

    A moja rada: siedz w domu, nie chodz do pracy - przeciez to syf, wyzysk itp.
    I przede wszystkim nie bedziesz narazony na przestepcza dzialalnosc
    WSZYSKICH szefow i wlascicieli firm.
    Bo, z tego co rozumiem, to ich trzeba sie bac, a nie zlodziei, mordercow
    itp.
    PiotrG