PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - wezwanie do zaplaty ? › Re: Pytanie - wezwanie do zaplaty ?
    From: "Chessio" <C...@g...TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie - wezwanie do zaplaty ?
    Date: Wed, 4 May 2005 17:55:37 +0200

    Użytkownik "Bartek" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d58jql$50h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zdumiewające. Chyba google Ci się popsuł. A może hakiery
    > zahakierowały. Sprawdź:
    >
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=przeds%C4%85dowe
    +wezwanie+do+zap%C5%82aty&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

    > lub po prostu wpisz: przedsądowe wezwanie do zapłaty. U mnie działa
    > i już pierwsze linki zawierają odpowiednie dokumenty. No, ale ja mam
    > hakierwalla zainstalowanego... ;>

    Mimo kpiarskiego/zartobliwego/pouczajcego tonu Twojej odpowiedzi -
    dzieki za pomoc.
    Moze faktycznie jestem leniwy albo nie potrafie dobrze wyszukiwac, ale
    pomimo ze probowalem nie udalo mi sie znalezc "Przykladowego wezwania
    do zaplaty pensji (kodeks pracy)" ktore opublikowala GW.
    Natomiast wyszukiwanie z googla daje w wiekszosci tylko linki do
    platnych serwisow (kup abonament przez sms) albo daje przyklady
    wezwania do zaplaty dla przedsiebiorcow (w wiekszosci chodzi o
    niezaplacone FVAT).
    Wiec.... ciagle jestem w punkcie wyjscia, ale dzieki za dobre (?)
    checi.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio