PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie trochę nie na temat › Re: Pytanie trochę nie na temat
  • Data: 2002-01-21 19:13:59
    Temat: Re: Pytanie trochę nie na temat
    Od: kingram <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafa? Smolarek" wrote:

    > Czy kto? z was mo?e korzysta? z systemu nauki sita i mo?e pomiedzieae mi co?
    > na ten temat.
    > By? bym wdzi?czny.
    > RSmol

    Wiesz - z sita learning nie korzystalem ale usilowalem sie nauczyc j.
    niemieckiego - efekty gwarantowane itd. tez za pomoca rewelacyjnej
    metody majacej na celu wprowadzenie cie w stan "alfa" czytaj glebokiej
    relaksacji...
    Rezultat: Bardzo Drogie dwa week-endy a niemieckiego jakos nadal...

    Moglem wydac ta forse na 2 tygodnie wczasow z rodzinka gdzies na Majorce
    albo cos w tym stylu...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"