PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o wypowiedzenie › Re: Pytanie o wypowiedzenie
  • Data: 2007-05-02 10:05:31
    Temat: Re: Pytanie o wypowiedzenie
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-04-27 15:33 [Asaki^] napisał(a):
    > Witam.
    > Wraz z kilkoma osobam z mojego miejsca pracy postanowilismy zlozyc
    > wypowiedzenie.
    >
    > Kazdy z nas mial w umowie cyt:
    > "2 tygodniowy okres wypowiedzenia"
    >
    > Wypowiedzenie zlozylismy dnia 26 kwietnia i czy orientuje sie ktos do kiedy
    > powinnysmy pracowac.
    > Pracodawca twierdzi ze do 21 maja. Mi sie wydaje ze 2 tyg kalendarzowe czyli
    > do 10 maja. Czy ktos moze pomuc rozwiazac nasz dylemat ?

    Po pierwsze jaka to umowa? Czas określony? Jeśli tak to na jak długo (od
    kiedy do kiedy)? Nieokreślony? Kiedy zawarta a jeśli to nie pierwsza
    umowa to kiedy miało miejsce pierwsze zatrudnienie na umowę o pracę (bez
    okresów próbnych)?
    Generalnie w przypadku okresu wypowiedzenia podanego w tygodniach czas
    wypowiedzenia liczy się w pełnych tygodniach kalendarzowych i rozpoczyna
    się z początkiem najbliższego tygodnia po wypowiedzeniu. Trzeba pamiętać
    że jeśli złożysz wypowiedzenie w poniedziałek to zacznie ono biec
    dopiero od następnego poniedziałku. Lepiej składać w sobotę/piątek.
    Wypowiedzenie liczone w miesiącach zaczyna się pierwszego dnia miesiąca
    po złożeniu wypowiedzenia więc składając wypowiedzenie 1 maja zaczyna
    ono biec od 1 czerwca :-)
    Niemożliwym jest wypowiedzenie kończące się w poniedziałek 21 maja.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::