PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o firmę

  • 1. Data: 2005-02-20 10:48:52
    Temat: Pytanie o firmę
    Od: "andrzej g" <a...@W...gazeta.pl>

    witam
    mam pytanie do szanownych grupowiczów o firmę załatwiającą pracę w Anglii
    Centrum Finansowo-Marketingowe
    "Lider"
    Kutno ul. Wyszyńskiego 11
    czy ktoś korzystał z ich usług
    pobierają opłatę za załatwienie pracy

    pozdrawiam
    andrzej

  • 2. Data: 2005-02-20 18:45:02
    Temat: Re: Pytanie o firmę
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "andrzej g" <a...@W...gazeta.pl> wypłynęło z pasją:

    > Centrum Finansowo-Marketingowe
    > "Lider"
    > Kutno ul. Wyszyńskiego 11
    > czy ktoś korzystał z ich usług
    > pobierają opłatę za załatwienie pracy

    Następny... NIE MAJĄ PRAWA CIĘ KASOWAĆ. Powtórz to wszystkim kolegom: za
    pośrednictwo pracy nie wolno pobierać opłat (mogą to nazywać za
    "wprowadzenie do bazy danych", "koszty manipulacyjne" - nieważne). Kto chce
    za to opłat, jest złodziejem i możesz poinformować policję.

    Pozdro
    Coinneach

  • 3. Data: 2005-02-20 22:44:04
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > "wprowadzenie do bazy danych", "koszty manipulacyjne" - nieważne). Kto chce
    > za to opłat, jest złodziejem i możesz poinformować policję.

    Chyba, że ktos jak Ty nie rozumie słowa pisanego.
    ustawa z 20 kwietnia 2004, " O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy"
    Art19 ust 7 "Agencja zatrudnienia ... nie może pobierać opłat innych niż określone w
    art 85 ust2 pkt7"
    Art 85 ust 2 pkt7 mówi zaś:
    "Kierowanie do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych za pośrednictwem agencji
    pośrednictwa pracy odbywa się na podstawie umowy zawieranej orzez te agencje z
    obywatelami polskimi. Umowa ta powinna zawierać w szczególności:
    7) kwotę należną agencji pośrednictwa pracy z tytułu faktycznie poniesionych kosztów
    związanych ze skierowaniem do pracy za granicą"

    Tak, że zanim zgłosisz sie na policji, sprawdź, ile moga takie koszty wynosić i czy
    nie o nie właśnie chodziło...
    Wojtek

  • 4. Data: 2005-02-21 01:15:08
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Fotech" <w...@p...onet.pl> wypłynęło z pasją:

    > Chyba, że ktos jak Ty nie rozumie słowa pisanego.

    My mistake.

    Pozdro
    Coinneach