PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: 'madzik' <m...@t...beztego.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 16:35:27 +0100
    Sender: m...@o...pl@h66n2fls35o292.telia.com

    Artur:

    > Jak się sprawa skończyła? Możesz podać nazwę firmy, ku przestrodze innych?

    Juz nie istnieje. Kierownictwo sie tez przejechało na niesolidnym
    inwestorze, ktory pare miesiecy pozniej ich wystawil do wiatru.

    Po probie dojscia do porozumienia poza sądem, pozniej po sprawie sadowej
    (w ktorej żądalam przywrocenia do pracy), zakonczylo sie ugodą, w mysl
    ktorej konczymy wspolprace, oni mi maja wyplacic 3 miesieczne
    wynagrodzenia (ktorych nie wyplacili).

    Odpuscilam, szczerze mowiac, raz, ze wzgledu na zbyt duzy stres w
    końcówce ciąży, dwa ze wzgledu na to, ze i ja i mąż dostalismy bardzo
    dobre propozycje pracy w W-wie, gdzie sie przenieslismy na jakiś czas.

    --
    Magda