PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: "piotrr" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o dzieci? Jak odpowiadkac na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 10:14:25 +0100

    Hmmm... jak tak sobie poczytałem to wyszło mi, że wogóle nie powinienem
    umawiać się na rozmowy kwalifikacyjne z kobietami w wieku reprodukcyjnym.
    Mężatka czy nie, napewno zełga i zaraz po przyjęciu do pracy zajdzie w ciążę
    a potem będzie powtarzać ten niecny manewr co żniwa i tak zniszczy mój
    biznes, zablokuje miejsce pracy i pewnie wyrządzi jeszcze mnóstwo innych
    szkód...

    Nic tylko zwijać interes i iść na zasiłek.

    Nie zrobię tego tylko z jednego powodu. A mianowicie ten radykalizm w
    kłamaniu, kręceniu, unikaniu odpowiedzi etc. prezentują chłopaki
    (przynajmniej takie odniosłem wrażenie) a oni z definicji w ciążę nie
    zachodzą więc teoretyzują na temat, który ich nie dotyczy. Wypowiedzi
    koleżanek wyglądają na nieco bardziej stonowane prezentujące postawy wzięte
    z NORMALNEGO świata za którym wszyscy tęsknimy. To nie znaczy że są bardziej
    pragmatyczne ale cel naprawdę nie uświęca środków. Więc dalej będę szukał do
    współpracy ludzi kompetentnych, rozsądnych i budzących zaufanie niezależnie
    od płci. Po to by tą normalność budować a nie tylko za nią tęsknić, co i Wam
    polecam. Nie jest wcale łatwo o dobrego pracownika i wydaje mi się, że sam
    fakt rodzenia przez kobiety dzieci jeszcze nie jest powodem do rezygnowania
    ze współpracy z nimi.

    pozdrawiam,