PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do wszystkich.

  • 11. Data: 2003-06-07 19:00:59
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    No tak... wszystko można, tylko należy sobie zadać pytanie,
    czy po to żyjesz i tracisz ileś lat ze swojego życia na
    naukę/edukację?

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 12. Data: 2003-06-07 21:54:21
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Genialny pomysl jak masz 22 lata, konczysz studia i praktycznie dopiero
    startujesz w dorosle zycie.
    Tylko czy powiesz to samo osobie 30-, 40- albo 50-letniej, ktora ma na
    utrzymaniu rodzine? Czy majac zone i dziecko rzeczywiscie bylbys sklonny
    wynajac mieszkanie o nienajlepszym standardzie na spolke z 3 innymi osobami?

    Aga

  • 13. Data: 2003-06-07 22:09:33
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > utrzymaniu rodzine? Czy majac zone i dziecko rzeczywiscie bylbys sklonny
    > wynajac mieszkanie o nienajlepszym standardzie na spolke z 3 innymi

    Pytanie nie dotyczyło rodzin tylko jednej, jak sądzę młodej, osoby. W
    przypadku osoby z rodzią prawdopodobnie dochodzą jeszcze świadczenia
    socjalne na dziecko i zasiłek dla żony, jeśli nie pracuje. Jeśli pracuje, to
    kwota, załóżmy, podawaja się do 2000. Wiem, wiem, niewiele na trzy osoby ale
    to nie ja stworzyłem chorą gospodarkę, która chciałaby do przodu ale nie
    może, w imię "sprawiedliwości społecznej" i "wyrównywania szans". Nie jestem
    Pomysłowym Dobromirem, by każdemu coś proponować, przykro mi.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 14. Data: 2003-06-07 22:19:07
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Pytanie bylo dosyc ogolne:))

    A poza tym to zasilek (wlasciwie "dodatek") na dziecko to jakas smiesznie
    niska kwota. Niestety utrzymanie takiego malucha kosztuje znacznie wiecej
    niz to co laskawie sie dorzuca do pensji.

    Ogolnie rzecz biorac jest zle. Ale jak mawia pewna Bardzo Madra Osoba: jak
    jest bardzo zle, to potem moze byc juz tylko lepiej. No i moze w koncu trafi
    sie nam jakis odwazny polityk, ktory kosztem zebrania ciegow od pewnych grup
    spolecznych naprostuje nam te gospodarke tak, zeby poprawilo sie
    wszystkim...

    Aga

  • 15. Data: 2003-06-07 22:22:02
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Ewa" <r...@p...onet.pl> writes:

    > A jak za takie pieniadze maja przezyc rodziny z np.2 dzieci?? Ciekawe czy
    > nasi slawni ekonomisci potrafili by na to odpowiedziec? pozdrowko

    ale dlaczego ekonomisci maja na to odpowiadac? ekonomisci zajmuja sie
    nieco czym innym, to nie ich interes ingerowac w zycie prywatne
    poszczegolnych rodzin.

    przykro mi bardzo, ale o takie rzeczy kazdy sam sie na wlasny rachunek
    musi troszczyc.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2003-06-07 22:23:22
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

> [...]
    grup
    > spolecznych naprostuje nam te gospodarke tak, zeby poprawilo sie

    Polać jej, dobrze gada :-)...

  • 17. Data: 2003-06-07 22:25:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Macias" <m...@w...pl> writes:

    > No tak... wszystko można, tylko należy sobie zadać pytanie,
    > czy po to żyjesz i tracisz ileś lat ze swojego życia na
    > naukę/edukację?

    no to sie nie edukuj, pracuj jako fizol tylko potem nie narzekaj, ze
    nie masz pracy i z czego utrzymac rodziny.

    kazdy sam sobie wybiera, co bedzie w zyciu robil i czy sie wyedukuje,
    czy nie. nie chcesz - przymusu nie ma.

    tylko pamietaj, ze czasy klasy robotniczej jako przewodniej sily
    narodu minely i opiekunczosc panstwa nad taka klasa rowniez.

  • 18. Data: 2003-06-07 22:28:48
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > no to sie nie edukuj, pracuj jako fizol tylko potem nie
    > narzekaj, ze nie masz pracy i z czego utrzymac rodziny.

    Chyba się nie zrozumieliśmy.
    My tu rozmawiamy o płacach dla wykształconych ludzi (1000zł
    na przeżycie) i pytanie również związane było z tym...

    ...więc nie wiem, skąd ten gniew?

    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 19. Data: 2003-06-07 23:00:33
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "aga.p" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > A poza tym to zasilek (wlasciwie "dodatek") na dziecko to jakas smiesznie
    > niska kwota. Niestety utrzymanie takiego malucha kosztuje znacznie wiecej
    > niz to co laskawie sie dorzuca do pensji.

    Byłoby zdumiewającym, gdyby państwo miało łożyć na utrzymanie dziecka.

    To zdanie jest sprzeczne.

    Tomek Z.

  • 20. Data: 2003-06-07 23:05:51
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Byłoby zdumiewającym, gdyby państwo miało łożyć na utrzymanie dziecka.

    > grup
    >
    > To zdanie jest sprzeczne.

    Nie jest sprzeczne. No moze sprzeczny jest ten "odwazny polityk" bo takiego
    nasz kraj w ostaniej dekadzie nie widzial. Ale reszta jest jak najbardziej
    OK.

    Aga