PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do szukających pracy › Re: Pytanie do szukających pracy
    From: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do szukających pracy
    Date: Thu, 08 May 2003 11:23:08 +0200

    W przypływie natchnienia _Aga_ pisze:

    > Mam takie pytanko może trochę niepoważne , ale zadaję je sobie coraz
    > częściej. Czy nie brakuje Wam sił w szukaniu nie tracicie nadziei
    > pogłębiając poczucie beznadziejności. Ja szukam prawie rok dla niektórych
    > pewnie to krótko dla innych długo i musze przyznać że mam coraz mniej
    > szacunku do samej siebie coraz mniejszą wiarę we własne umiejętności. Z dnia
    > na dzień myślę że jest coraz gorzej ani krztyoptymizmu we mnie już nie ma
    > więc jak tu dalej szukać? Czy tylko ja mam takie myśli i użalam się nad
    > sobą?

    Pomysl o tym, ze jest ladna pogoda, ze moze warto jeszcze raz otworzyc
    panorame firm, zaznaczyc adres firmy, wydrukowac cv i powedrowac do
    niej. Pomysl o tym, ze nie kazdy dzien jest taki beznadziejny, ze czasem
    sa chwile, ze masz nadzieje, ze moze akurat ta firma bedzie chciala Cie
    zatrudnic... I nie trac wiary, potrafisz duzo i masz w sobie cos czego
    inni nie maja :)
    Pozdrawiam
    Elfka

    | Elfy sa wsrod nas |