PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do Tomasza Onyszko › Re: Pytanie do Tomasza Onyszko
  • Data: 2003-06-13 08:07:59
    Temat: Re: Pytanie do Tomasza Onyszko
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Uzytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisal w
    > wiadomosci news:bcbusq$ohq$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nie mówie o innych kursach tylko o MS (bo takie odbylem i uzyskalem MCSA)

    ok niech bedzie M$

    > Ten którego na to stac (stypendium). Kumpel byl na takim szkoleniu ICND

    jeden ? a ilu by chcialo a nie poszlo ? to kosztowna zabawa

    > Chodzi o to ze jak nie masz jeszcze doswiadczenia, to kursy na pewno w
    > pewnym stopniu zrównowaza ten fakt :)

    nieeeeeeeeeeee .... :)

    > Tak, ale nie kazdy interesuje sie technologia CISCO, a Pan Tomasz Onyszko
    > pisal ze cert. MCSE powoli przestaja sie liczyc bo jest ich na peczki...

    a coz...to niestety prawa rynku
    braindumpow na peczki jest. podejrzewam ze w 2..3 miesiace moglbym to
    zrobic. tylko czy bede naprawdym dobrym MCSE ? watpie..

    > Ale przyznaj, ze jesli ktos inwestuje w siebie, to wg pracodawcy jest
    > bardziej wartosciowym pracownikiem?

    jesli jestes OK pracodawca w ciebie inwestuje

    m. :)