PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie - długie
    Date: Mon, 26 May 2003 19:45:25 +0200

    Alicja napisał:

    > Ciekawe czy ma dyplom. Jesli nie ma to niepotrzebnie uzywa słów
    > niejednoznacznych- próbuje coś ukryć.

    Zapraszam do skorzystania ze słownika wyrazów obcych - absolutorium nie
    jest wyrazem niejednoznacznym. ;)

    > A od 12 2001 nic nie robiles?
    > Czyli 1,5 roku nic nie robisz i nawet sie nie doksztalcasz i nie szukasz
    > zajec dorywczych Zle

    W styczniu 2001 roku z nudy łaziłem sobie do poprzedniego pracodawcy i
    pomagałem za darmo [odszedłem zgodnie z przepisami, ale nie da się
    ukryć, że szybko] - ot miałem za dużo wolnego czasu. Na luty, marzec,
    kwiecień miałem umowę zlecenia [wymuszoną umowę, bo moja postawa
    wydawała się mocno podejrzana ;)] u tegoż samego pracodawcy - ale nic
    oprócz PITu nie może o tym zaświadczyć. Dalej już nie chciałem tego
    ciągnąć, mimo że mogłem wrócić na umowę o pracę - może jestem głupi, jak
    teraz na to patrzę, ale wtedy chyba postąpiłem właściwie. Później
    zrobiłem sobie wakacje, załatwiłem parę prywatnych spraw. Szukać na
    poważnie zacząłem od ostatniego dnia października - dzięki zaniesieniu
    jednej z ofert 31 grudnia, dostałem robotę przy sprzątaniu, ale goście
    za mało policzyli [ale przetarg wygrali - ot mądrość ;)] i robota
    skończyła się po miesiącu. Teraz robię prawko jazdy.
    To co powyżej jakoś nie daje się wcisnąć w ramy CV. :)

    > Poza tym w niusie napisales 7 m-cy!

    > Jakie doświadczenia? wszak przebieg pracy został opisany powyzej jesli to
    > jest rozwiniecie stanowiska to nie powinno byc w innym punkcie. Jesli to
    > doswiadczenie zdobyte gdzies indziej to gdzie? A jesli umiejetnosci to
    > nalezy nazwac umiejetnosci
    >

    > ˇ administrowanie systemem NOVELL NetWare 3.12;
    > nie widzialam czlowieka ktory administruje NT a nie zna Windows to tak jak
    > student bez matury Nie warto wymieniac.

    Nie obraź się - :)))

    > No tak kilka progr Offica pominales
    > a skoro wymieniales to znaczy ze innych nie znasz

    Fakt - PowerPointa [obsługa z palcem w nosie ;)] i Spinacz.

    > o projektach mozna napisac jako osianiecia

    W części ogłoszeń jak byk pisze - udokumentowane osiagnięcia - i mogę po
    częstotliwości występowania tego zapisu w treści ogłoszeń uznać, że jest
    to już normą. ;)

    > Moze warto dodac cechy charakteru:
    > pracowity, lojalny, niepalacy itp

    A co to jest pracowity?

    Lojalny - wobec głupców nie jestem lojalny, bo i oni nie są wobec mnie
    lojalni. Wobec ludzi mnie "szanujących" i owszem. ;)

    Flyer