PracaGrupypl.praca.dyskusjePytania sfrustrowanego nauczyciela › Re: Pytania sfrustrowanego nauczyciela
    From: "marteen" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytania sfrustrowanego nauczyciela
    Date: Thu, 28 Mar 2002 19:45:59 +0100

    Z opisu wnioskuję, że zapewne wysyła Pan swoje dzieci
    do bardzo złej szkoły, albo, co gorsza, pamięta Pan
    taką ze swoich czasów ...

    Życzę udanej porannej lektury gazety i ekscytującej
    dyskusji przy automacie z kawą na temat mentalności
    tych wywłok z budżetówki, co to im muszą ...

    Pozdrawiam Pana,

    Marcin

    Użytkownik "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de> napisał w
    wiadomości news:a7v1n4$p9s$1@news.tpi.pl...