PracaGrupypl.praca.dyskusjePytania sfrustrowanego nauczyciela › Re: Pytania sfrustrowanego nauczyciela
    From: "Jacek" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytania sfrustrowanego nauczyciela
    Date: Thu, 28 Mar 2002 02:12:38 +0100

    > A powiedz Ty mi ile czasu w domu zajmuje Ci przygotowanie się do pracy.
    Napewno wiecej niz nauczycielowi. Wystarczy ze w pracy spedzam 10 godz
    dziennie.
    Nie wspomne o telefonach od rana w weekendy.
    > Uwzględniłeś w tych 20 godzinach przygotowanie sprawdzianów, potem ich
    > sprawdzenie, przygotowanie lekcji, konspektów, przygotowanie się do
    > wywiadówki, wypełnienie dziennika, sprawdzenie zeszytów, spotkania z
    > rodzicami, godziny konsultacji, konferencje metodyczne i organizacyjne,
    > godziny zastępstw, kółka zainteresowań oraz specyfikę pracy nauczyciela (1

    czy ty nie uwzgledniles tego ze nikt jeszcze nie napisal nowego wesela?
    (nauczyciel polskiego)
    A czy ty nie uwzgledniles tego ze w matematyce 2+2=4 jest znane od dawna?
    (nauczyciel matematyki)
    Teraz ty powiedz ile takiemu nauczycielowi co klepie kilka lat w kolko jedno
    i to samo zajmuje
    przygotowanie sie do zajec,pisanie konspektow itd.

    > godzina pracy sprzątaczki nie równa się jednej godzinie pracy z 30 osobową
    > grupą).
    Mozna przeciez sprzatac w szkole a nie uczyc.

    > Ja nie pracuję w szkole, ale zapewne można tu jeszcze dużo dopisać.
    > Zapewniam Cię, że wyjdzie dobrze ponad 8 godzin dziennie.
    > Poprowadziłeś chociaż 1 godzinę zajęć. Po twoje wypowiedzi sądzę, że nie.

    No i wychodzi wiele wiecej i prowadzilem nie tylko jedna godzine zajec.
    A tak na marginesie to w roku mam tylko 27 dni urlopu a nie 2
    miesiace+rekolekcje+.....

    Jacek