PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzywrocenie do pracy czy odszkodowanie ??? › Re: Przywrocenie do pracy czy odszkodowanie ???
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przywrocenie do pracy czy odszkodowanie ???
    Date: Wed, 13 Oct 2004 18:39:25 +0200

    Użytkownik "gromax" <g...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:ckjgjd$373$1@inews.gazeta.pl...
    > Możesz wykazać przed sądem, że
    > 1. pracodawca podał nieprawdziwy powód zwolnienia
    > 2. nawet zmiana nazwy stanowiska niejest zmianą wykonywania obowiązków
    > pracowych przez obecnego pracownika
    >
    > a w związku z tym masz prawo ubiegać się o :
    > 1. zmianę sposobu wypowiedzenia (musisz mieć przygotowane jaka by cię
    > interesowała)
    > 2. przywrócenie do pracy lub odszkodowanie
    >
    > na odwołanie się do sądu pracy masz 7 dni od dnia otrzymania wypowiedzenia

    No tak ale ja juz zostalem zwolniony z dniem 30.09.2004 .
    Czy jest mozliwosc ze jak to udowodnie w Sadzie Pracy to otrzymam
    odszkodowanie i ile ???
    Generalnie nie chce przywrocenia do pracy bo i po co .Cokolwiek zrobie jak
    mnie by przywrocono to wg Pracodawcy moze byc ze wykonuje prace zle. Po
    prostu by polowal na mnie.
    Dlatego chcialbym tylko odszkodowanie za czas pozostowanie bez pracy. Wydaje
    mi sie ze optymalnie to zlozyc pozew w grudniu 2004 ( powiedzmy ze
    dowiedzialem sie w grudniu ze zatrudnil na moje stanowisko), to bym byl juz
    bez pracy 3 miesiace.
    Na jakie odszkodowanie moge liczyc ???( za ile m-cy )

    Andrzej