PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzymusowy urlop a moje wynagrodzenie › Re: Przymusowy urlop a moje wynagrodzenie
    From: x...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przymusowy urlop a moje wynagrodzenie
    Date: 19 Feb 2005 18:21:23 +0100

    > tu jest klucz do odpowiedzi na pytanie.
    > skoro pracownik, to zatrudniony na mocy KP, czyli obowiązuje Kodeks Pracy. I
    > Wzajemne rozliczenia w wiekszości odbywają się na jego podstawie. A już na
    > pewno nie mogą być z nim sprzeczne.
    > Owszem, przypadek szczególny (przestój - co to jest przestój? zakład w
    > stanie upadłości? przerwa "wakacyjna"? coś innego?). Dlatego bym proponował
    > przestudiować ten dokument (dostępny praktycznie na każdym serwisie
    > pracowym).
    > Pamiętaj, że pracownik nie jest ani właścicielem ani zarządcą. jest
> [...]
    umowe mam na czas określony (na kilka lat), nic o przestojach ani tym podobnych
    kruczków w umowie nie ma, jest tylko zastrzeżenie 14 dniowego okresu
    wypowiedzenia, zakład jak juz pisałem to sp zoo zatrudniająca coś koło 20osób z
    tymi na czarno to sporo więcej) teraz na zakładzie niepracuje prawie nikt (kilka
    osób, głównie mechanicy) prodkcja stanęła, powód do końca nie jest mi znany ale
    jest to prawdopodobnie brak sprzedarzy (nadprodukcja) zakład napewno nie jest w
    stanie upadłości ani niczym podobnym. Nadmienię że KP przeglądałem ale na nic
    nietrafiłem dlatego pytam tutaj, czy za ten "przestój" (przymusowy urlop) należy
    mi się jakiś ekwiwalent a jeśli tak to w jakiej wysokości?