PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzymusowy urlop a moje wynagrodzenie › Re: Przymusowy urlop a moje wynagrodzenie
    From: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przymusowy urlop a moje wynagrodzenie
    Date: Thu, 17 Feb 2005 02:47:16 +0100

    > Zakład w którym pracuję (sp z.o.o)
    tu jest klucz do odpowiedzi na pytanie.
    skoro pracownik, to zatrudniony na mocy KP, czyli obowiązuje Kodeks Pracy. I
    Wzajemne rozliczenia w wiekszości odbywają się na jego podstawie. A już na
    pewno nie mogą być z nim sprzeczne.
    Owszem, przypadek szczególny (przestój - co to jest przestój? zakład w
    stanie upadłości? przerwa "wakacyjna"? coś innego?). Dlatego bym proponował
    przestudiować ten dokument (dostępny praktycznie na każdym serwisie
    pracowym).
    Pamiętaj, że pracownik nie jest ani właścicielem ani zarządcą. jest
    pracownikiem. czyli należą mu się wszelkie świadczenia związane zgodnie z
    podpisaną umową (może masz jakiś szczególny zapis?).
    A może też jest jakiś układ zbiorowy? zbyt mało danych żeby móc ci coś
    innego podpowiedzieć. KP, zawartość umowy oraz stan w jaki przeszedł twój
    zakład pracy. Przestój nie jest mi znanym określeniem prawnym

    pzdr
    gromax