PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzepisywanie pracy dyplomowej -cena? › Re: Przepisywanie pracy dyplomowej -cena?
    From: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przepisywanie pracy dyplomowej -cena?
    Date: Wed, 16 Apr 2003 09:37:07 +0200

    Użytkownik "Macias" <m...@w...pl> napisał :
    : Ludzie! Zacznijmy się szanować! Może niedługo ktoś wyskoczy
    : z desperacką propozycją "hurtowego przepisywania", np. ze
    : 20gr od strony przy zamówieniu powyżej 500 stron?!
    : W końcu zarobi całą bańkę!

    Ja 2 lata temu brałem 1,5 zł za stronę i cena ta mnie zadowalała.
    Piszę b. szybko, bez błędów, stawkę godzinową miałem około 8 zł / h co
    uważam za niezły wynik
    A do tego zawsze po wydrukowaniu całej pracy autorzy przychodzili z licznymi
    poprawkami
    które polegały na dostawieniu po jednym zdaniu w kilku miejscach, zmianie
    tytułów tabel itp
    robota żadna - koniec końców uwadało mi się zarobił około 350 zł na pracy w
    przeciągu 2 tygodni
    i do tego mieć czasy by chodzić na zajęcia

    ======
    $ Domowe Finanse, Budżet, Planowanie Wydatków, Bilans, Konto,
    $ Oszczędności, Wydatki, Przychód, Rozchód, Zarządzanie Pieniędzmi
    $ to proste z programem ShuCASH 4NE
    $ http://shucash.boo.pl
    ======