PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzenoszenie pracowników między filiami. Czy można temu jakoś przeciwdziałać? › Re: Przenoszenie pracowników między filiami. Czy można temu jakoś przeciwdziałać?
  • Data: 2007-07-28 10:21:17
    Temat: Re: Przenoszenie pracowników między filiami. Czy można temu jakoś przeciwdziałać?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Cornell wrote:

    > Ona te 10km to na piechotę będzie przemierzać że Ci wychodzi 1,5h? Ja
    > rozumię że można być wygodnym bo mam takie osoby u mnie w pracy, ale 10km
    > to pikus w porownaniu do np. mojej sytuacji. Dojezdzam codziennie 30km w
    > jedna strone i jakos nie narzekam co ciekawe te 30km zajmuje mi komunikacja
    > miejska 35min zwyklym autobusem miejskiem.

    To niezle pedzi ten autobus miejski, jesli zatrzymujac sie na
    przystankach i na swiatlach utrzymuje przecietna predkosc 60km/h (tzn.
    przez spora czesc czasu musi jechac znacznie szybciej niz szescdziesiatka).

    A poza tym to rozumiem przedpisce. Sluszne podejscie: pol godziny
    dojazdu w jedna strone to ca. 20 godzin miesiecznie (liczymy tylko dni
    robocze), a to mnostwo czasu, ktory mozna wykorzystac w pozyteczny
    sposob. Dla mnie odleglosc od pracy i czas dojazdu jest niesamowicie
    waznym czynnikiem przy wyborze miejsca pracy oraz miejsca zamieszkania.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533