PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawicielstwo i akwizycja.... › Re: Przedstawicielstwo i akwizycja....
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przedstawicielstwo i akwizycja....
    Date: Mon, 18 Nov 2002 16:56:52 +0100

    Użytkownik "MucK" napisał:
    > Akwizytor ma juz tak pejoratywne znaczenie, ze maskuje sie go takimi
    > wymyslami, ze az smiech bierze, np. konsultant, albo pracownik biura
    > obslugi klienta (oczywiscie ta osoba jest tym biurem :).
    No ja dodam jeszcze *specjalista od sprzedaży bezpośredniej*, właśnie w
    gazecie zobaczyłem. Nie ok, jak bedę miał czas to mogę się w akwizycję
    dodatkowo pobawić. Tylko, że w tedy bedę szukał ofert opatrzonych tytułem
    "akwizycja".

    > Nie dorosli jeszcze i tyle.
    Myślę, iż to nie to, moim zdaniem chodzi o zwabienie młodego człowieka,
    który za nich wyłoży koszty, a o ni tylko śmietankę spiją. Do
    przedstawiciela handlowego często się dopłaca, gdyż efekty jego pracy często
    nie od samego początku są wymierne. Kiedyś pracowałem jak typowy
    przedstawiciel samochód, komóra + zwrot kosztów) i mimo, że od dwóch lat w
    tej firmie nie jestem do dziś ponoć przyłażą klienci z moją wizytówką w
    ręku. Facet mnie wtedy po 4 miesiącach zwolnił bo straty generowałem, a
    teraz niedawno powiedziałem mu żeby się wypchał bo ja już do jego firmy nie
    wrócę. Gość zrozumiał po czasie, iż dobry przedstawiciel jest wart każde
    pieniądze. Gdyby dzisiaj ktoś mi zaoferował przedstawicielstwo to pewnie
    rzucił bym swoją robotę w cholerę i pojechał w Polskę. Bo to i ludzi się
    spotyka i ciągle gdzie indziej. Ale na pewno nie rzuca roboty dla akwizycji.

    > Niestety teraz sporo ludzi nie ma wyboru i bierze cokolwiek.
    Jeśli akwizycja ma być podstawowym źródłem dochodu to powodzenia.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!