PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedmiot charakteryzujący menadżera

  • 11. Data: 2004-12-10 19:47:50
    Temat: Re: Przedmiot charakteryzujący menadżera
    Od: "kazoo" <...@...pl>

    > Liczę na pomysłowość grupowiczów i wskazanie tego przedmiotu, gdyż
    Kolega -
    > menadżer nie może niczego zabawnego wymyśleć.

    Moze nie jest PRAWDZIWYM managerem?:]

  • 12. Data: 2004-12-10 22:14:16
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    ZyX napisał(a):

    > Nic bym nie przyniósł. Tzn. traktowałbym siebie, czyli "człowieka" jako
    > atrybut menedżera - przecież menedżer zarządza ludźmi. Jak bym był
    > elektrykiem to bym mógł przynieść żarówkę czy miernik, bo to by mnie
    > wtedy charakteryzowało.

    Alec Baldwin grający menagera z filmu Glengarry Glen Ross przyniósł
    metalowe kulki symbolizujące jaja ze stali,oprócz tego miał też
    rolexa,drogi garnitur i drogi samochód

  • 13. Data: 2004-12-10 23:59:12
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    może w związku z tym że nie mogłeś nic wymyśleć nawet napisałeś na grupe
    dyskusyjną przynieś babkę drożdzową

    Użytkownik "Asystent menedżera" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:7d17.0000005e.41b96da4@newsgate.onet.pl...

  • 14. Data: 2004-12-11 00:48:07
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    10 Dec 2004 10:34:32 +0100, na pl.praca.dyskusje, Asystent menedżera
    napisal(a):

    > gdyż Kolega - menadżer nie może niczego zabawnego wymyśleć.

    To niech sie zwolni bo albo jest tepy alo sie wypalil i niech zrobi miejsce
    lepszym od siebie.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 15. Data: 2004-12-11 08:46:11
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Asystent menedżera <p...@g...pl> napisał(a):

    > [...]

    moze na oslode i w ramach rozluznienia atmosfery spotkania przyniesc kazdemu
    po lizaku, co mialoby swiadczyc, ze mysli o innych?

    pozdrawiam
    mhl999

  • 16. Data: 2004-12-15 00:06:35
    Od: grochu <g...@g...pl>

    Asystent menedżera wrote:
> [...]
    > dlatego warto wykorzystać to spotkanie do lepszego poznania się. (...)
    > Na jeden z nich proponujemy przywieźć ze sobą przedmiot (...)

    Jak dla mnie przekaz jasny choć zaszyfrowany: jest impreza, trzeba mieć
    flaszke na wjazd :D

    pozdro
    gro

  • 17. Data: 2004-12-15 08:02:37
    Od: e...@o...pl

    Napisali przedmiot jaki charakteryzuje dobrego menedżera - ja na Twoim miejscu
    zrobiłabym dowcip i nic nie wzięła - wreszcie dobry menedżer chyba musi mieć
    głowę na karku i pomysły - tak bym to skwitowała szanownej dyrekcji

  • 18. Data: 2004-12-16 16:32:57
    Od: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>

    Asystent menedżera napisał(a):
    > Liczę na pomysłowość grupowiczów i wskazanie tego przedmiotu, gdyż Kolega -
    > menadżer nie może niczego zabawnego wymyśleć. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    jeśli mogę zadać niedyskretne pytanie: i co Kolega-menedżer w końcu ze
    sobą zabrał?

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)

  • 19. Data: 2004-12-17 08:10:57
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl> napisał(a):

    > jeśli mogę zadać niedyskretne pytanie: i co Kolega-menedżer w końcu ze
    > sobą zabrał?

    popieram pytanie:]
    wypadalo by sie teraz podzielic informacja w druga strone :)

  • 20. Data: 2004-12-18 21:34:36
    Od: "Asystent menedżera" <p...@g...pl>

    Witam raz jeszcze

    Chciałbym w tym miejscu serdecznie podziękować za wszelkie pomysły,
    przepraszając, że dopiero teraz odpowiadam (powód - brak dostępu do internetu).
    Kolega (jako że jest z wykształcenia lekarzem) zaopatrzył się w plastikowy
    model mózgu, co ma chyba charakteryzować, że ma nieprzeciętny umysł.

    Wiedziałem że na pomysłowość grupowiczów można zawsze liczyć (pomysł stalowych
    jaj niestety nie przypadł mu do gustu)

    Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam

    Asystent menedzera