PracaGrupypl.praca.dyskusjeProste pytanie, trudna odpowiedz › Re: Proste pytanie, trudna odpowiedz
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Proste pytanie, trudna odpowiedz
    Date: Thu, 4 Dec 2003 15:01:12 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Thu, 4 Dec 2003 13:37:45 +0000 (UTC)
    " Joanna" <j...@g...pl> wrote:

    > Jednym z takich trudniejszych pytan jest: "Wykonujesz swoje codzienne
    > obowiazki. Jednak dostajesz pilna sprawe do wykonania od szefa nr 1,
    > zaczynasz to robic gdy nagle szef nr 2 daje zadanie na wczoraj, co
    > gorsza szef nr 3 kaze wykonac prace tez bardzo pilna. Jak postepujesz
    > w tej sytuacji?" No wlasnie i co odpowiedziec. Ja powiedzialam, ze
    > postaralabym sie wykonac wszystkie na raz o ile to mozliwe, badz gdy
    > zadanie jest bardzo trudne nie przyjelabym ich lub jako trzecia
    > mozliwosc, zapytalabym sie szefa czy to jest az takie pilne, ze musze
> [...]

    blad.

    ja bym odpowiedziala, ze w firmie jest zle zzorganizowana praca, bo NIE
    MOZE BYC TAK ze pracownik podlega NA RAZ kilku szefom, z ktorych kazdy
    moze mu wydawac polecenia - niejednokrotnie sprzeczne.

    polecenia sluzbowe przyjmuje sie tylko od JEDNEGO przelozonego i to w
    kazdej pracy nalezy zaraz wyjasnic.

    inaczej dochodzi wlasnie do takich sytuacji j/w.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun