PracaGrupypl.praca.dyskusjeProste pytanie, trudna odpowiedz › Re: Proste pytanie, trudna odpowiedz
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Proste pytanie, trudna odpowiedz
    Date: Thu, 4 Dec 2003 21:48:30 +0100

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    > Witam
    > Poinformuj szefa nr 2 ,że wykonujesz zadanie pilne szefa nr 1. Poinformuj
    > szefa nr 3 że wykonujesz zadanie szefa nr.1 i masz zadanie od szefa nr.2 i
    > wykonuj zadania zgodnie z numeracją szefów. Niech się szefowie dogadują
    > Pozdrawiam.

    Mialem kiedys, laden pare lat temu, szefa, ktory byl fascynatem rozmaitych
    ciekawych rozwiazan organizujacych prace. Kiedys rozdal nam instrukcje, w
    ktorej bylo opisane, ze problemy zlecone nalezy dzielic na A- wykonac
    natychmiast, B- wykonac w terminie pozniejszym (odlozyc i zaznaczyc
    planowany czas realizacji, wtedy powrocic), C-do kosza.

    Po paru dniach zapytal mnie o zaawansowanie realizacji jakiejs malo istotnej
    sprawy.
    Nieco sie zbulwersowal (ale bez konsekwencji dla mnie) jak odpowiedzialem mu
    :"Zakwalifikowalem to jako C, Panie Dyrektorze"
    To naprawde byl drobiazg, dlatego moglem sobie pozwolic na taka szczera
    odpowiedz :)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##