PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o uwiarygodnienie firmy

  • 1. Data: 2002-10-10 19:02:00
    Temat: Prośba o uwiarygodnienie firmy
    Od: m...@p...onet.pl

    Cześć,
    Jestem syudentką ze Szczecina pilnie poszukującą pracy. W gazecie znalazłam
    ogłoszenie o przepisywaniu tekstów. Firma karze sobie zapłacić kwotę 39,99 za
    przesłanie umowy, którą zwraca przy pierwszej wypłacie i 50 zł na konto w razie
    ewentualnych strat poniesionych przez firmę w trakcie mojej z nimi współpracy.
    Mam ogromną prośbę gdyż nie chciała bym zostać na lodzie. Jeślo ktoś ma z tą
    firmą złe lub dobre doświadczenia proszę daj mi znać.
    Firma to: Firma Marketingowa "ETTNA"
    ul. Piaski Starowiejskie 110
    Siedlce
    Prowadzi ją Pan Tomasz Koć
    Z góry dziękuję
    Magda

  • 2. Data: 2002-10-10 19:15:16
    Temat: Re: Prośba o uwiarygodnienie firmy
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    >Firma karze sobie zapłacić kwotę 39,99 za
    ~~~~
    39,99 to wg mnie mala kara za naiwnosc.

  • 3. Data: 2002-10-10 19:18:29
    Od: "jodrex" <j...@w...pl>

    Osobiście straciłem kiedyś w ten sposób mniejszą kwotę. Odpowiadając na
    anons innej tego typu "firmy". Było to bodajże 30 zł na koszty związane z
    wpisaniem mnie do ewidencji. :-)
    Uczymy się na błędach, a te błędy to niezła pożywka dla takich pseudofirm.
    Te 90 zł można wykorzystać w lepszy sposób. A teksty możesz przecież
    przepisywać na własną rękę, zysk będzie pewniejszy.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-10-10 20:35:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Cześć,
    > Jestem syudentką ze Szczecina pilnie poszukującą pracy. W gazecie znalazłam
    > ogłoszenie o przepisywaniu tekstów. Firma karze sobie zapłacić kwotę 39,99 za

    Olej. Oszuści.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-10-11 06:19:56
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
    razie
    > ewentualnych strat poniesionych przez firmę w trakcie mojej z nimi

    Witam !
    Z tego wynika, ze naiwnosc kosztuje 89,99 zl.
    Pamietaj glupich nie sieja !

    --
    P O Z D R A W I A M
    **************************

    c...@w...pl
    c...@p...onet.pl

    *******************************

  • 6. Data: 2002-10-11 12:24:46
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    Podsumowujac wszelkie wypowiedzi: daruj sobie dziwczyno, bo tylko
    stracisz te kase.. a takie "marne" prawie 90zeta piechota nie chodzi..
    Poszukaj czegos innego, gdzie za umowe, przeslanie materialow itp nie
    trzeba placic "wpisowego".
    Jesli naprawde interesuje Cie przepisywanie tekstow na kompie to sama
    daj ogloszenie.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 7. Data: 2002-10-11 16:10:24
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

> [...]
    konto w razie
    > ewentualnych strat poniesionych przez firmę w trakcie mojej z nimi

    Tak działa większość naciągaczy - przecież nie będziesz się z nimi
    procesowała o 90 zł.
    Ale gdy takich naiwniaków (nie bierz tego do siebie) zbiorą
    kilkudziesięciu...

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###