PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - średni czas pracy

  • 21. Data: 2005-05-29 10:29:28
    Temat: Re: Programista - średni czas pracy
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 28.05.2005 HERAKLES <h...@b...pl> napisał/a:

    > Jak dla mnie to 40h tygodniowo na zainteresowania i hobby to w pełni
    > wystarczająco!

    Hehe :)
    To teraz odlicz od tego czas na: podróż do/z pracy, przygotowanie
    śniadania/obiadu/kolacji, ruch(bo praca siedząca), i zostaje z godzinka,
    dwie dziennie. (a jak kto lubi jeszcze poczytać np. beletrystyke, tak
    jak ja, to szybko znika, a tutaj by się jeszcze człowiek pouczył itd.)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 22. Data: 2005-05-29 11:43:54
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    > Masz na mysli brutto czy netto .... ?

    Rozmawialismy ile dostaje programista czyli przyjalem punkt widzenia
    pracownika, czyli netto. Ale prawda jest taka,ze pensja programisty moze sie
    wahac od 800-12000 w zaleznosci od umiejetnosci i firmy :) Jesli komus
    zalezy na wysokich zarobkach to naprawde w Wawie jest najlatwiej.
    Jarod

  • 23. Data: 2005-05-29 17:17:48
    Od: "Marcin P." <m...@g...pl>

    > Ale 7 dni w tyg.?? Słyszałem że w Comarch norma to 12 h (ale nie zapytałem
    > się czy 5,6 czy 7 dni/tyg).

    To nie jest prawda, to nie jest norma w Comarchu. Praktycznie aby pracowac w
    takim trybie musisz trafic do wyjatkowo ciezkiego projektu i oczywiscie
    dawac sobie wrzucac robote bez ograniczen. W przeciwnym przypadku pracujesz
    normalnie 8h i do domu. No i oczywiscie trzeba pracowac z rozsadna
    wydajnascia, bo w przeciwnym przypadku nie ma co sie dziwic, ze ktos siedzi
    12h jak nie moze sobie poradzic ze zrealizowanie swoich podstawowych zadan.

    > Jeśli chodzi o język to raczej nie PHP - bo teraz to chyba najgorzej
    > płatna rzecz, raczej rzeczy typu C++/Java

    Znajomosc samego jezyka oprogramowania nie gwarantuje ci dobrej, dobrze
    platnej pracy. Do tego trzeba znac kupe roznych narzedzi i technologii, plus
    oczywiscie angielski na poziomie przynajmniej rozumienia tekstu (chodz to
    juz rzadko wystarcza).

    pozdrawiam
    Marcin

  • 24. Data: 2005-05-29 19:54:16
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Krzysztof Krasoń wrote:

> [...]
    > dwie dziennie. (a jak kto lubi jeszcze poczytać np. beletrystyke, tak
    > jak ja, to szybko znika, a tutaj by się jeszcze człowiek pouczył itd.)

    e tam jazda na rowerze lub autem do pracy to czysta przyjemność
    Im więcej wiem tym więcej nie wiem

  • 25. Data: 2005-06-01 21:48:05
    Od: "Wojciech M Gancza" <w...@p...ok.wroc.pl>

    > Witam!
    > Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    > przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia
    > krajowa)?

    Wszystko zalezy od poziomu, umiejetnosci oraz firmy. Przy sporym
    dswiadczeniu powinien wystarczyc 1/2 etat.

    WGan