PracaGrupypl.praca.dyskusje------ Prawo do swoich dokumentów ------- › Re: ------ Prawo do swoich dokumentów -------
    From: "Mariola Majewska" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ------ Prawo do swoich dokumentów -------
    Date: Tue, 12 Nov 2002 14:59:00 +0100

    Obawiam się,że pracodawca zarzada tych dokumentow,ponieważ potraktuje je w
    ten sposób,iż są własnością zkładu ponieważ były wykonane w czasie pracy za
    ktory on zaplacił i ramach Twoich obowiązków słuzbowych (jak rozumiem jednym
    z nich bylo zorganizowanie czasu pracy, szolenie i nadzorowanie
    pracowników.Pracodawca nie musiał Ci w tym pomagać.Ot tego byłeś Ty ze swoją
    inwencją.Wszystko zależy od tego co miałeś zapisane w Umowie o pracę i
    zakresie czynności.Jednak jeżeli zakład korzystał z Twojego komputera to
    powinien Ci zapłacić za jego użyczenie.Inaczej, może przez US ta czynność
    zostać potraktowana jako niedpłatne korzystanie z rzeczy i karne doliczenie
    podatku dla zakładu .Ja na twoim miejscu całą dokumentację elektroniczną bym
    zabrała i nie udastępniała następcy (zostaje mu dokumentacja na wydrukach z
    okresu Twojej pracy) i potem można pertraktować - wszystko zależy od tego
    jak bardzo chcesz tam pracować.W razie czego jest jeszcze Sąd Pracy.
    Użytkownik marko <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqg952$j3p$...@n...tpi.pl...