PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicza ksiazeczka zdrowia

  • 1. Data: 2003-04-30 08:42:31
    Temat: Pracownicza ksiazeczka zdrowia
    Od: Dziuch <dziuch@_WYKASTRUJ_TO_o2.pl>

    Witam.

    Przy wyrabianiu pracowniczej ksiazeczki zdrowia trzeba bylo robic
    badanie kalu na nosicielstwo roznych chorob w sanepidzie, oraz
    normalne badanie lekarskie. W tym roku skonczyla mi sie waznosc
    ksiazeczki, to czy musze robic jeszcze raz badania kalu czy wystarczy
    tylko zrobic badanie lekarskie?

    Pozdrowionka

    --
    Dziuch

  • 2. Data: 2003-04-30 20:21:29
    Temat: Re: Pracownicza ksiazeczka zdrowia
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Uzytkownik "Dziuch" <dziuch@_WYKASTRUJ_TO_o2.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > normalne badanie lekarskie. W tym roku skonczyla mi sie waznosc
    > ksiazeczki, to czy musze robic jeszcze raz badania kalu czy wystarczy

    Kupe robisz jednorazowo (a wlasciwie 3-razowo w ciagu 10 dni), na
    poczatku.
    Przy nastepnych badaniach okresowych juz nie robisz kupy.
    Acha, tak BTW z ciekawosci spytam - czy masz zrobione "minimum
    sanitarne" ? (to nie kupa)
    W Sanepidzie chetnie wyjasnia, zadzwon.

    --
    Y.