PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna - cały kraj

  • 1. Data: 2003-07-25 14:34:25
    Temat: Praca zdalna - cały kraj
    Od: "E-Transfers" <e...@e...com>

    Witam

    Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.
    I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.
    Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru: 0-800-121-121
    pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    : : E-mail: e...@e...com
    : : www.e-transfers.com

  • 2. Data: 2003-07-25 14:46:38
    Temat: Re: Praca zdalna - cały kraj
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "E-Transfers" <e...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    > Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    Czemu mi sie to kojarzy z praniem brudnych pieniedzy?

  • 3. Data: 2003-07-25 15:41:53
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    E-Transfers wrote:
    > Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    > ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.

    jak firma?!? hehe
    podaj mi NIP i REGON i to natychmiast,

> [...]
    > Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru:
    > 0-800-121-121 pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z

    poza tym
    transfer w inteligo na dowolne konto to 0.99zł oplat

    a teraz cala prawda co to za SYF:
    Co proponujmy? Znany od 50 z górą lat system MLM - Multi Level Marketing
    (marketing wielopoziomowy STOSOWANY z powodzeniem przez takie firmy jak
    AVON, AMWAY i wiele inny) w zupełnie innej wersji:

    gówno prawda w takiej samej wersji jak wszystkie inne syfy

    (..)

    3. MY wysyłamy na twoje konto 13 zł (..)

    4. Ty wysyłasz po 2 zł na 5 podanych poniżej kont i zostawiasz sobie 3 zł
    jako wynagrodzenie za już wykonaną dla Nas pracę,

    5. Dopisujesz swój numer konta na początku listy, usuwasz ostatni numer
    konta (ten Pan/i zarobił/a już wystarczająco dużo - zobacz opis dalej)),

    6. Znajdujesz następną osobę chętną do zarabiania w ten sposób (Możesz
    wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne, w wyszukiwarce wpisz początek numeru
    kąta Inteligo (zawsze jest ten sam - 50 10205558 1111 i po nim 16 cyfr to
    numer konta) - żeby znaleźć osoby które już to konto mają i zaproponuj im
    pracę, możesz dać ogłoszenie w prasie, zachęcić kolegów lub koleżanki z
    pracy lub znajomych do udziału itp. itd.),

    -

    Możesz wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    to naklania do spamu na grupy, prosze bana dla tego Pana.

    A za to wszystko odpowiedzialny jest:
    Waclaw Michalak
    ul. Radka 2 m. 51
    Lodz, 91-140

    Adik - walczący z syfem, spamem i innymi głupotami
    i debilami co próbują naciągnąc ludzi na wydawanie kasy.

  • 4. Data: 2003-07-25 15:51:03
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "E-Transfers" <e...@e...com> napisał w
    wiadomości

    > 0-800-121-121

    > Czemu mi sie to kojarzy z praniem brudnych pieniedzy?

    Tak się wydaje, ze to jest to, ale CBŚ monitoruje to i już byłoby po praniu.
    Rzuciłem okiem na instrukcję i bez głębszego wgryzania się w zasady widać,
    że jest to jakaś piramida. Skoro my musimy wpłacać ze swojej kieszeni 13 zł
    na konto zwerbowanego, to tak samo jakiś zwerbowany do nas wysyła, a nie
    firma. Z tego biorą sobie 10 zł...5 tys. jeleni i jest jakiś zarobek. Pewnie
    niektóre wypowiedzi kolegów i koleżanek sprawiają, że prezes e-transfers
    widzi wśród nas potencjalnych "pracowników", ale my się nie damy :)
    Pozd

  • 5. Data: 2003-07-25 17:38:35
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    E-Transfers <e...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    > Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    O poziomie tych ludzi świadczą fragmenty:

    o zmianach na kącie

    Wszystkie operacje na kącie które

    Mi się wydaje, że tutaj pic polega na założeniu konta Inteligo - może ten
    pan e-transfer ma jakąś umowę z Inteligo i bierze kasę za każde założenie
    konta. Musisz mu przesłać numer założonego konta i pewnie stąd wie.
    Najlepszy interes ma Inteligo, które pozyskuje klientów i depozyt 100
    złotych.

    Natomiast sam interes to klasyczna piramida - musisz przesłać pieniążki
    osobom z listy, dopisać się na koniec i znaleźć następnych jeleni. Tylko jak
    namówić ludzi, żeby założyli konto w banku i wpłacili 100 złotych.

  • 6. Data: 2003-07-29 15:42:12
    Od: "Szczepan" <s...@i...pl>

    Szajs parada....