PracaGrupypl.praca.szukanaPraca zdalna - cały kraj › Re: Praca zdalna - cały kraj
    From: "Adik" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Praca zdalna - cały kraj
    Date: Fri, 25 Jul 2003 17:52:47 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@xo34.internetdsl.tpnet.pl

    E-Transfers wrote:
    > Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    > ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.

    jak firma?!? hehe
    podaj mi NIP i REGON i to natychmiast,

    > I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    > transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.
    > Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru:
    > 0-800-121-121 pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z
    > transferami.

    poza tym
    transfer w inteligo na dowolne konto to 0.99zł oplat

    a teraz cala prawda co to za SYF:
    Co proponujmy? Znany od 50 z górą lat system MLM - Multi Level Marketing
    (marketing wielopoziomowy STOSOWANY z powodzeniem przez takie firmy jak
    AVON, AMWAY i wiele inny) w zupełnie innej wersji:

    gówno prawda w takiej samej wersji jak wszystkie inne syfy

    (..)

    3. MY wysyłamy na twoje konto 13 zł (..)

    4. Ty wysyłasz po 2 zł na 5 podanych poniżej kont i zostawiasz sobie 3 zł
    jako wynagrodzenie za już wykonaną dla Nas pracę,

    5. Dopisujesz swój numer konta na początku listy, usuwasz ostatni numer
    konta (ten Pan/i zarobił/a już wystarczająco dużo - zobacz opis dalej)),

    6. Znajdujesz następną osobę chętną do zarabiania w ten sposób (Możesz
    wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne, w wyszukiwarce wpisz początek numeru
    kąta Inteligo (zawsze jest ten sam - 50 10205558 1111 i po nim 16 cyfr to
    numer konta) - żeby znaleźć osoby które już to konto mają i zaproponuj im
    pracę, możesz dać ogłoszenie w prasie, zachęcić kolegów lub koleżanki z
    pracy lub znajomych do udziału itp. itd.),

    -

    Możesz wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne

    to naklania do spamu na grupy, prosze bana dla tego Pana.

    A za to wszystko odpowiedzialny jest:
    Waclaw Michalak
    ul. Radka 2 m. 51
    Lodz, 91-140

    Adik - walczący z syfem, spamem i innymi głupotami
    i debilami co próbują naciągnąc ludzi na wydawanie kasy.