PracaGrupypl.praca.szukana › Praca zdalna - cały kraj

  • 1. Data: 2003-07-25 14:34:00
    Temat: Praca zdalna - cały kraj
    Od: "E-Transfers" <e...@e...com>

    Witam

    Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.
    I to jedyny warunek przyjęcia do pracy. Praca polega na dokonywaniu
    transferów pieniędzy za pomocą swojego e-konta Inteligo.
    Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru: 0-800-121-121
    pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    : : E-mail: e...@e...com
    : : www.e-transfers.com

  • 2. Data: 2003-07-25 15:52:47
    Temat: Re: Praca zdalna - cały kraj
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    E-Transfers wrote:
    > Firma E-Transfers jest jedyną firmą w Polsce oferującą zawsze aktualną
    > ofertę pracy dla osób w wieku od 18-120 lat.

    jak firma?!? hehe
    podaj mi NIP i REGON i to natychmiast,

> [...]
    > Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru:
    > 0-800-121-121 pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z

    poza tym
    transfer w inteligo na dowolne konto to 0.99zł oplat

    a teraz cala prawda co to za SYF:
    Co proponujmy? Znany od 50 z górą lat system MLM - Multi Level Marketing
    (marketing wielopoziomowy STOSOWANY z powodzeniem przez takie firmy jak
    AVON, AMWAY i wiele inny) w zupełnie innej wersji:

    gówno prawda w takiej samej wersji jak wszystkie inne syfy

    (..)

    3. MY wysyłamy na twoje konto 13 zł (..)

    4. Ty wysyłasz po 2 zł na 5 podanych poniżej kont i zostawiasz sobie 3 zł
    jako wynagrodzenie za już wykonaną dla Nas pracę,

    5. Dopisujesz swój numer konta na początku listy, usuwasz ostatni numer
    konta (ten Pan/i zarobił/a już wystarczająco dużo - zobacz opis dalej)),

    6. Znajdujesz następną osobę chętną do zarabiania w ten sposób (Możesz
    wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne, w wyszukiwarce wpisz początek numeru
    kąta Inteligo (zawsze jest ten sam - 50 10205558 1111 i po nim 16 cyfr to
    numer konta) - żeby znaleźć osoby które już to konto mają i zaproponuj im
    pracę, możesz dać ogłoszenie w prasie, zachęcić kolegów lub koleżanki z
    pracy lub znajomych do udziału itp. itd.),

    -

    Możesz wysyłać e-maile na grupy dyskusyjne

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    to naklania do spamu na grupy, prosze bana dla tego Pana.

    A za to wszystko odpowiedzialny jest:
    Waclaw Michalak
    ul. Radka 2 m. 51
    Lodz, 91-140

    Adik - walczący z syfem, spamem i innymi głupotami
    i debilami co próbują naciągnąc ludzi na wydawanie kasy.

  • 3. Data: 2003-07-25 15:56:37
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    zreszta widac ze to jakis gowniarz,
    co myslales ze sie szybko dorobi,
    lepiej sie zabierz do prawdziwej pracy
    nawet koles nie rozumiesz tekstu pisanego,
    praca.szukana a oferowana to duza roznica
    i dwa posty powysylales pierdzielu jeden.

    sorry wszystkich za taki tekst, ale mnie ponioslo
    jak widze jakei imbecyle mieszkaja w naszym kraju,
    a najgorsze ze znajda sie pewnie tacy co sie na
    ta piramidke nabiora i to jest zalozsne :(

    --
    Adik

  • 4. Data: 2003-07-25 16:35:16
    Od: PeeR <m...@g...pl>

    > jak firma?!? hehe
    > podaj mi NIP i REGON i to natychmiast,

    Ta żałosna "firma" nie umiała sobie nawet zrobić strony internetowej, a
    "dokumentacja" to plik w formacie .doc z wielokrotnie powtarzanym
    ortograficznym paradoksem o "kątach bankowych".
    Ale skoro gość ma domenę, to przecież chyba łatwo go namierzyć, nie? Skoro
    podaje numery kont Inteligo itd...
    Może by tak zawiadomić policję?
    Albo izbę skarbową?
    --
    Marcin Mały
    http://www.angielski.w.pl

  • 5. Data: 2003-07-25 16:40:37
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    PeeR wrote:
    > Ale skoro gość ma domenę, to przecież chyba łatwo go namierzyć, nie?
    > Skoro podaje numery kont Inteligo itd...
    > Może by tak zawiadomić policję?
    > Albo izbę skarbową?

    no wlasnie tez tak sadze,
    teraz dziecko nie bedzieo moglo spac po nocach
    jak go przestraszylismy,
    niech lepiej czeka na policje w domu, bo jeszcze z moich
    podatkow na jego poszukiwania kasy mi sie nie chce dawac
    a jak juz napisalem w posciw wyzej
    za to wsyztsko odpowiedzialny jest:
    --
    Adrian Gola (Adik)
    GG:1628563 Ustronie:310

  • 6. Data: 2003-07-25 16:40:42
    Od: "netplus" <t...@w...ok>

    > Może by tak zawiadomić policję?
    > Albo izbę skarbową?

    i postawić w KĄCIE za karę hehe
    albo w KONCIE hmmm...
    pozdrówka

  • 7. Data: 2003-07-25 16:42:12
    Od: "netplus" <t...@w...ok>

    > ta piramidke nabiora i to jest zalozsne :(

    a bo to pierwsza?
    przynajmniej jakaś odmiana
    od ogłoszeń typu "pracownik do obsługi emaili"
    ciekawe ile można na tym stracić :)
    pozdrówka

  • 8. Data: 2003-07-25 16:45:48
    Od: "netplus" <t...@w...ok>

    > i pietnuje tego gnoja publicznie,
    > rozgrzany pret mu gleboko w d....

    i zasmażka!!!

  • 9. Data: 2003-07-25 16:46:03
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    PeeR wrote:
> [...]

    niech lepiej czeka na policje w domu, bo jeszcze z moich
    podatkow na jego poszukiwania kasy mi sie nie chce dawac

    Pozdrowienia dla calej reszty uczciwych kolesi i babek :)
    --
    Adik

  • 10. Data: 2003-07-25 22:32:14
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>