PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w warunkach szkodliwych › Re: Praca w warunkach szkodliwych
    From: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w warunkach szkodliwych
    Date: Fri, 23 Jul 2004 07:57:50 +0200
    Sender: n...@o...pl@serwer.silesia-region.pl

    W niusie d...@4...com,
    WAM raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

    > z praktyki placi rowniez dodatek za prace przy komp, gdy pracujesz
    > miesiecznie min. 80 h przy komp - bez wzgledu na wymiar etatu czyli
    > jak ktos ma 0,4 etatu to juz raczej na dodatek szans nie ma :)

    w wiekszosci firm zlikwidowano dodatek po wejsciu w zycie rozporzadzenia
    ministra pracy i polityki socjalnej z 1998 r. w sprawie bezpieczenstwa i
    higieny pracy na stanowiskach wyposazonych w monitory ekranowe, ktore nie
    narzuca na pracodawce obowiazku doplacania za prace przy komputerze.
    wiecej: http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq19.htm

    pzdr, aga

    --
    Przez czternaście lat moje słowa były spowite słowami Matta, mój
    głos modulowany wedle jego głosu.(...) Obawiałam sie używać języka,